Piątek, 26.04.2024 201

 

Pliki cookies 03:30
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
SofaMeble.pl - Eleganckie meble tapicerowane
Baseny ogrodowe, materace i akcesoria - sklep NajlepszeBaseny.pl

Ponad 220 tysięcy złotych zebranych w akcji Dzień Szpilek

25 września tysiące ludzi zaangażowało się w akcję społeczną wrzucając do social mediów zdjęcia z hashtagiem #dzienszpilek. To już II edycja akcji opartej o mechanizm społecznego zaangażowania użytkowników mediów społecznościowych.

© Materiały prasowe / Moliera 2

Przyświecał jej ważny dla nas cel – wsparcie Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową, a także zwrócenie uwagi na rolę i wagę biznesu w działaniach społecznych. W tym roku pobity został zeszłoroczny wynik!

Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową działająca przy Przylądku Nadziei działa już od 30 lat, wspierając dzieci przyjeżdżające
z całej Polski na leczenie do wrocławskiej Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej. Z ich pomocy skorzystało już kilka tysięcy małych pacjentów, ale potrzeby nadal są ogromne.

Choroba nowotworowa dotknąć może każdego z nas, nie wybiera.

W Moliera 2 nie chcemy pozostawać obojętni wobec otaczającej nas rzeczywistości. W pierwszej edycji Dnia Szpilek zbieraliśmy środki na leczenie chorób nowotworowych kobiet dla Fundacji Alivia. W tym roku serca skierowaliśmy w stronę najmłodszych – mówi Agnieszka Damentko, Członek Zarządu Moliera 2.

25 września social media zalała ogromna fala zdjęć w szpilkach, pojawiło się mnóstwo poleceń, zachęt do udziału i komentarzy wokół wydarzenia. Sam hashtag #dzienszpilek został użyty prawie 600 000 razy.

Do policzenia publikacji zaangażowanych zostało dwóch niezależnych audytorów zewnętrznych - Newspoint i Unamo - eksperci z wieloletnim doświadczeniem w monitoringu i kompleksowej analityce mediów. Oba raporty wykazały tożsame wyniki, które przełożyły się na finalną kwotę
223 810 złotych, co ponad 7-krotnie przewyższyło wyniki poprzedniej, I edycji Dnia Szpilek.

Miło nam jest poinformować, że Unamo.com dostarczyło dane podsumowujące akcję #dzienszpilek. Nasza firma przygotowała raport na podstawie danych z Unamo Monitoring Social media i ustaliła, że w dniu 25.09.2020 roku pomiędzy godziną 00:00, a 23:59 zostały użyte 111 902 hashtagi z profili publicznych, przez różnych użytkowników, które zawierały zdjęcie. Aż 60 511 wzmianek było opublikowanych w dniu 26.09.2020 roku. Kryteriami były: publiczny charakter profilu, zdjęcie oraz oznaczenie hashtagu akcji – wyjaśnia Krystian Trzebiński, Head of New Business Development Unamo.

Oficjalne przekazanie czeku miało miejsce 2 października w siedzibie Fundacji, gdzie wspólnie mieliśmy okazję spotkać się, porozmawiać o problemach i wyzwaniach stojących przed Przylądkiem Nadziei.

Jesteśmy szczęśliwi, że wspólnie przekazaliśmy tak imponującą kwotę. Wierzymy, że społeczne zaangażowanie biznesu odgrywa ważna rolę w niesieniu pomocy. Cieszymy się, że akcja Dzień Szpilek mogła być tego częścią – mówi Agnieszka Damentko, Członek Zarządu Moliera 2 – Radość podopiecznych Fundacji i ich rodziców jest dla nas motywacją. Wiemy już, że nasze drogi splotą się na dłużej – podkreśla.

Bardzo dziękujemy wszystkim uczestniczkom i uczestnikom, którzy wzięli udział w zabawie i robili zdjęcia w szpilkach, aby pomóc naszym dzieciakom. Dziękujemy też załodze Moliera 2, za bardzo profesjonalnie podejście i pomoc – mówi Bartłomiej Dwornik z Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową – To była niesamowita akcja, mieliśmy przy niej mnóstwo radości i frajdy, a najważniejsze jest, że cel został osiągnięty – pomoc dla dzieciaków z Kliniki Onkologicznej Przylądek Nadziei. Przelew jest już na koncie Fundacji i pomaga – dodaje.

Uważnie analizowaliśmy przebieg tej, a także poprzedniej edycji Dnia Szpilek, aby w kolejnych podejmowanych akcjach pomagać jeszcze efektywniej. Śledzimy także komentarze medialne i opinie naszych Klientów – te głosy są dla nas ważne i chcemy brać je pod uwagę planując dalsze działania – informuje Agnieszka Damentko – cieszymy się, że nasza akcja wywołała tak szeroką dyskusję o akcjach społecznych wspieranych przez biznes i mamy nadzieję, że przełoży się to na realną pomoc dla fundacji i stowarzyszeń, a w konsekwencji potrzebujących – dodaje.

Komentarze (0)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@dolnyslask24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. dolnyslask24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Więcej wiadomości

Więcej