Piątek, 26.04.2024 178

 

Pliki cookies 05:54
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
SofaMeble.pl - Eleganckie meble tapicerowane
Baseny ogrodowe, materace i akcesoria - sklep NajlepszeBaseny.pl

Rogatek pomaga w nauce zdalnej

Podczas zdalnej nauki dzieci chętnie korzystają z materiałów edukacyjnych zamieszczonych na stronie „Kampanii Kolejowe ABC”. W marcu i kwietniu stronę www.kolejoweabc.pl odwiedziła rekordowa liczba osób.

© Materiały prasowe

Największą popularnością cieszą się aplikacja edukacyjna i kolorowanka, które pozwalają najmłodszym na zabawę i naukę.

W marcu i kwietniu na stronie kampanii najwięcej odsłon miała zakładka z materiałami edukacyjnymi udostępnionymi przez Urząd Transportu Kolejowego. Ponad 4 tysiące razy pobrane zostały multimedialne lekcje bezpieczeństwa kolejowego, gra edukacyjna na smartfony, kolorowanka
i podręczniki wraz z gotowymi scenariuszami lekcji. Przez ostatnie dwa miesiące pobrań materiałów edukacyjnych było niemal tyle, co przez ostatnie dwa lata. Programy „Twoja Kolej” i „Myszka w Paski” obejrzało ponad 43 tysiące osób.

Spoty z nosorożcem Rogatkiem w serwisie YouTube obejrzało już 18 mln osób, a filmy vlogerów miały ponad 4 mln odsłon. Od początku trwania projektu stronę Kampanii Kolejowe ABC odwiedzano ponad 400 tysięcy razy. Większość osób korzysta ze strony przy pomocy urządzeń mobilnych: 88% użytkowników łączy się z telefonów i tabletów, a 12% – z komputerów. Co ciekawe od połowy marca odsetek użytkowników korzystających z komputerów zwiększył się do 30%.

Wprowadzenie nauczania zdalnego spowodowało, że zarówno dzieci, jak i rodzice i nauczyciele zaczęli poszukiwać w sieci ciekawych materiałów związanych z różnymi obszarami wiedzy. Zauważamy, że nowoczesne formy edukacji o bezpieczeństwie na kolei są bardzo dobrze odbierane przez dzieci – ocenia dr inż. Ignacy Góra, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego.

Dzieci i młodzież mogą uczyć się bezpieczeństwa kolejowego razem z nosorożcem Rogatkiem. Ten wesoły bohater pomaga im zgłębiać wiedzę na temat właściwego zachowania na terenach kolejowych, uczy znaków drogowych i przypomina najważniejsze zasady związane z podróżą koleją.

„Kampania Kolejowe ABC” realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, propagująca zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Kampania Kolejowe ABC jest objęta patronatem Ministra Edukacji Narodowej. Wszystkie materiały dostępne są na stronie www.kolejoweabc.pl.

Komentarze (0)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@dolnyslask24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. dolnyslask24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Więcej wiadomości

Więcej