Piątek, 26.04.2024 156

 

Pliki cookies 14:57
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
SofaMeble.pl - Eleganckie meble tapicerowane
Baseny ogrodowe, materace i akcesoria - sklep NajlepszeBaseny.pl

Sport i biznes spotkają się we Wrocławiu podczas konferencji Sport For Brands

Branżowe case studies, różne ujęcia sponsoringu sportowego, topowi eksperci, integracja i networking – to wszystko czeka na uczestników konferencji Sport For Brands, która odbędzie się już 2 czerwca we Wrocławiu.

© Materiały prasowe

Sport For Brands to wyjątkowa inicjatywa w polskim sporcie i biznesie organizowana pod szyldem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. Poprzednia edycja konferencji, mimo że organizowana w rzeczywistości pandemicznej, zgromadziła przed ekranami komputerów ponad 600 uczestników. Teraz wydarzenie przenosi się do samego serca Wrocławia, gdzie w Hotelu DoubleTree by Hilton spotka się kilkuset przedstawicieli marek, organizacji sportowych, agencji marketingu sportowego i domów mediowych.

Głównym założeniem wydarzenia jest poszerzanie wiedzy na temat sponsoringu sportowego jako narzędzia do realizacji celów biznesowych, marketingowych i społecznych. W ciągu jednego dnia 10 topowych marek zaprezentuje na swoim przykładzie, skuteczne i kreatywne sposoby wykorzystania potencjału sponsoringu sportowego. Format konferencji zakłada również możliwość zadawania pytań ekspertom i pogłębienia interesujących tematów.

W programie uwzględniono różne obszary i cele sponsoringu sportu, tak aby pokazać jego wieloformatowość oraz szerokie możliwości. Uczestnicy Sport For Brands będą mieli niepowtarzalną okazję do poznania kulis współprac z dwóch punktów widzenia – sponsora i sponsorowanego. Wśród zaplanowanych prezentacji znalazły się tematy dotyczące tego, jakie realne korzyści osiągają firmy wykorzystujące w swoich działaniach komunikacyjnych wizerunek sportowców, czy też w jaki sposób z sukcesem wykorzystać sport w działaniach marketingowych, CSR i biznesowych marki.

Oprócz merytorycznej wiedzy i rozwoju Sport For Brands to również doskonała okazja do integracji i nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

"Sport łączy ludzi i dostarcza niezapomnianych emocji, a te z kolei są znakomitym nośnikiem wartości dla marek. Podczas Sport For Brands zaprezentujemy dwie perspektywy. Pokażemy, czego oczekują marki, jakie są ich cele i potrzeby, ale też jak skutecznym narzędziem może być sponsoring sportowy i jakie korzyści za sobą niesie. Już teraz widzimy, że nasze wydarzenia przynoszą efekty i przekładają się na nowe współprace, a tym samym rozwój rynku sponsoringowego w Polsce. Jestem przekonany, że kolejna edycja Sport For Brands będzie ponownie dużą dawką praktycznej i wartościowej wiedzy, ale również szansą do networkingu    i wymiany doświadczeń pomiędzy sportem i biznesem w Polsce" - mówi Łukasz Banaszak, Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Konferencja Sport For Brands odbędzie się w formule hybrydowej.

Więcej informacji o wydarzeniu: https://sbpolska.pl/konferencja-sport-for-brands/

Komentarze (0)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@dolnyslask24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. dolnyslask24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Więcej wiadomości

Więcej