Pierwszy we Wrocławiu i trzeci w Polsce oficjalny sklep LEGO® pozwala tej kultowej marce jeszcze bardziej zbliżyć się do swoich fanów. Dotychczas najbliższe salony marki odwiedzić mogli w Warszawie lub Berlinie. Lokal we Wroclavii powstał zgodnie z nową aranżacją, która łączy unikalne – cyfrowe
i fizyczne – doświadczenia użytkowników. To koncepcja, którą wprowadzono na początku tego roku do wszystkich sklepów LEGO® na całym świecie.
Wroclavia miejscem premier rynkowych
Atrakcyjna lokalizacja w centrum miasta i świetnie skomponowana oferta sprawia, że Wroclavia już od 4 lat jest miejscem wielu premier rynkowych w regionie. Jest to również efekt długofalowej strategii budowania wyjątkowego miejsca na mapie Wrocławia, łączącego ofertę zarówno elitarnych marek premium, jak i popularnych, międzynarodowych sieci. "Z dumą i radością witamy w gronie naszych najemców LEGO®, które zdecydowało się na otwarcie z nami aż trzech pierwszych sklepów w Polsce, dwóch w Warszawie i teraz – we Wrocławiu. To kolejna ważna dla nas umowa podpisana w tym roku, co dowodzi zaufania do Unibail-Rodamco-Westifield i naszego potencjału handlowego" – mówi Irmina Opala-Sołtysiak, Head of Leasing z firmy Unibail-Rodamco-Westfield, która jest właścicielem i zarządcą Wroclavii.
Atrakcje dla każdego
Na odwiedzających nowy sklep LEGO® we Wroclavii czeka wiele atrakcji. Zaprezentowano tu w pełnej okazałości m.in. najbardziej znane, ale i te najnowsze zestawy marki. Miłośnicy klocków jeszcze lepiej poznają świat LEGO® dzięki stacji do personalizacji minifigurek i strefie do układania klocków. Lokal o powierzchni niemal 300 metrów kwadratowych znajduje się na poziomie 0.
Bogata oferta Wroclavii dla dzieci... i nie tylko :)
Wroclavia ma w swojej ofercie szeroki wybór polskich i międzynarodowych sklepów dziecięcych m.in.: Smyk, Newbie, Okaidi, Petit Bateau. Ponadto dziecięce ubrania i obuwie, zgodne z najnowszymi trendami. znaleźć można w dedykowanych działach większości znanych marek obecnych w centrum. W stałej ofercie dostępne są również gry, zabawki oraz literatura dziecięca. Wroclavia jest przyjazna rodzinom – moc atrakcji dla najmłodszych zapewnia sala zabaw Fikołki, zewnętrzny plac zabaw i kilka bezpłatnych stref zabaw znajdujących się w obrębie pasaży. Dodatkowo w recepcji rodzice mogą wypożyczyć wózek oraz bransoletki identyfikujące dla swoich pociech na czas wizyty w centrum.
Informacje o Wroclavii
Wroclavia to lajfstajlowe centrum handlowe położone w samym centrum tętniącego życiem Wrocławia. Otwarte w 2017 r., wniosło na wrocławski rynek nowy standard 4-gwiazdowej obsługi, innowacyjną, uznaną za najlepszą na świecie architekturę oraz przyjemną, ożywioną atmosferę. Na 64 tys. m² powierzchni Wroclavii znajdują się 194 sklepy, restauracje i miejsca rozrywki, w tym strefa Grand Kitchen, 20-salowe kino Cinema City z jedyną w mieście salą IMAX, klub fitness, sala zabaw, a także zielone ogrody i parking na 2200 miejsc.
Centrum stale wychodzi naprzeciw potrzebom współczesnego klienta, m.in. w zakresie mobilności i digitalizacji. W ubiegłym roku wprowadziło działającą w aplikacji mobilnej unikatową usługę cashback, dzięki której klienci otrzymują zwrot części środków wydanych na zakupy. W 2020 r. otrzymało również – z najwyższą notą – certyfikat „Safe&Healthy Places”, który potwierdza wysokie standardy w zakresie higieny i bezpieczeństwa.
W 2019 r. centrum odwiedziło 16 mln klientów, a świetne wyniki przypieczętowała srebrna statuetka PRCH Awards 2020 w kategorii „Best Performance Shopping Center”. Dzięki doskonałej lokalizacji, wynikom, licznym nagrodom i ciekawym wydarzeniom Wroclavia jest uznawana za jedno z najatrakcyjniejszych centrów handlowych w Polsce
O Grupie LEGO
Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie konstruktorów przyszłości, wykorzystując siłę zabawy. Koncepcja LEGO System in Play, oparta na wykorzystaniu klocków LEGO®, pozwala dzieciom i fanom przebudowywać wszystko, co tylko mogą sobie wyobrazić. Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932 roku przez Ole Kirka Kristiansena, a jej nazwa pochodzi od dwóch duńskich słów „Leg” „GOdt”, które oznaczają „Baw się dobrze”. Dziś Grupa LEGO pozostaje rodzinną firmą z siedzibą w Billund, chociaż jej produkty są obecnie sprzedawane w ponad 130 krajach na całym świecie. Więcej informacji znajduje się na www.LEGO.pl.