Podczas gali w Warszawie nagrodzone zostały wrocławskie projekty: Koalicja Miast dla Kultury, The World Games 2017, działania komunikacyjne dla Kogeneracji oraz kampania employer brandingowa Amazon.
W tegorocznej edycji konkursu Związku Firm Public Relations Komunikacja Plus została wyróżniona jako jedyna agencja z Wrocławia. I złoto, i srebro dostał projekt „Rozbiórka komina wrocławskiej elektrociepłowni”. Jego celem było wsparcie komunikacyjne dla Kogeneracji w trakcie wielomiesięcznej, skomplikowanej technicznie operacji wyburzania jednego z najwyższych obiektów w mieście. Działania zostały nagrodzone Złotym Spinaczem w kategorii „Przemysł i Infrastruktura” oraz Srebrnym Spinaczem w kategorii „Komunikacja antykryzysowa i kryzysowa”.
Również dwie statuetki – złotą w kategorii „Employer branding” i srebrną w kategorii „Technologia, IT, telekomunikacja” – otrzymał projekt „10 000 pracowników potrzebnych od zaraz”, realizowany wspólnie z Amazon. Jury podwójnie doceniło również „Promowanie idei The World Games wśród Dolnoślązaków” - projekt, dzięki któremu w największej w historii Wrocławia imprezie sportowej uczestniczyło 240 tysięcy kibiców. Działania dla komitetu organizacyjnego nagrodzono Srebrnym Spinaczem w kategorii „Event komercyjny” i Brązowym Spinaczem w kategorii „Sport”. Brąz w kategorii „Kultura i media” otrzymała „Koalicja miast dla kultury” – program zrealizowany w ramach Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016.
– W poprzedniej edycji konkursu zdobyliśmy pięć nagród i tym samym wysoko zawiesiliśmy sobie poprzeczkę. Jak widać, duch sportowej rywalizacji nas nie opuścił i w tym roku możemy pochwalić się jeszcze lepszym wynikiem. Choć oczywiście nie o liczbę statuetek, a o jakość naszej pracy i zadowolenie klientów chodzi. Jestem dumny z naszego zespołu, że udanie połączył te dwa aspekty. Wierzę, że tegoroczny sukces będzie kolejną motywacją do ciężkiej pracy, która pozwoli nam nadal odpowiednio doradzać klientom oraz powalczyć o Złote Spinacze również za rok – podkreśla Tomasz Alberski, prezes Komunikacji Plus.
Złote Spinacze to najważniejsza w Polsce nagroda PR, przyznawana przez Związek Firm Public Relations od 2003 roku. Celem konkursu jest podnoszenie standardów branży poprzez promowanie najlepszych i rzetelnie przeprowadzonych projektów, a także zwiększanie świadomości środowiska biznesowego na temat znaczenia public relations dla funkcjonowania firmy. W tym roku zwycięzcy zostali wyłonieni przez 72-osobowe jury, składające się z ekspertów z branży PR, przedstawicieli mediów i środowiska naukowego.
Komunikacja Plus jest agencją public relations z oddziałami we Wrocławiu i w Warszawie. Tworzy ją zespół 35 doradców, specjalizujących się m.in. w PR korporacyjnym i employer brandingu. Przez 6 lat funkcjonowania agencja zdobyła zaufanie największych spółek i instytucji w kraju, regularnie otrzymując prestiżowe narody za swoje działania.