Niedziela, 28.11.2021

 

Pliki cookies 00:19
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Zabawki w promocji z okazji Black Week. DJAtoys.pl - internetowy sklep z zabawkami
Koparka Jawor - roboty budowlane

Będzie promocja polskiej płatności okiem za granicą!

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości przyznała dotację wrocławskiemu fintechowi PayEye, który pierwszy na świecie opracował pełny ekosystem płatniczy, oparty o biometrię tęczówki oka.

© Materiały prasowe / PayEye

Blisko 0,5 mln zł, w ramach dotacji „Go to Brand” przeznaczone zostanie na promocję polskiej marki na rynkach zagranicznych.

PayEye to fintech z Wrocławia, o globalnym potencjalne, który płatność okiem już realizuje pilotażowo we Wrocławiu, ale w kolejnych etapach projekt dostępny będzie w Polsce, Europie i na świecie. Te plany idealnie wpisały się w cel konkursu „Go to brand”, który finansuje promocję marek produktowych na rynkach zagranicznych.

"Wybraliśmy tęczówkę oka, bo wszelkie badania wskazują, że tęczówka ze względu na swoją niepowtarzalność jest najbezpieczniejszą biometryczną metodą identyfikacji użytkownika. Jesteśmy pierwsi na świecie, bo w finansach, a dokładniej w płatnościach biometrii oka nikt nie wykorzystywał. Mamy poczucie, że możemy stać się polską marką eksportową, która będzie rozpoznawalna na świecie. Dysponujemy autorskim rozwiązaniem, które łączy osiągnięcia nauki z najnowocześniejszą technologią, a więc mamy się czym chwalić" – mówi Krystian Kulczycki, prezes PayEye.

Konkursu „Go to brand”, organizowany przez PARP, adresowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Fundusze przeznaczone są na sfinansowanie udziału w targach, wystawach, misjach gospodarczych oraz innych dodatkowych działaniach promocyjnych. PayEye chce zaznaczyć swoją obecność na najciekawszych przedsięwzięciach w Europie, Stanach Zjednoczonych, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Singapurze. Wybór rynków nie jest przypadkowy i został podyktowany znacznym zapotrzebowaniem w tych krajach na usługi związane z nowoczesnymi metodami płatności bezgotówkowej.

Komentarze (0)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@dolnyslask24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. dolnyslask24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Więcej wiadomości

Więcej