Piątek, 29.03.2024 127

 

Pliki cookies 00:28
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Baltic Home
Mini Mistrzostwa Europy 2024

Krajowa Spółka Cukrowa sponsorem polskiej koszykówki

Krajowa Spółka Cukrowa (właściciel marek Polski Cukier i Polskie Przetwory) została Sponsorem Oficjalnym reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy (również w odmianie 3x3).

© Materiały prasowe / PAP / Krajowa Spółka Cukrowa S.A.

Krajowa Spółka Cukrowa (właściciel marek Polski Cukier i Polskie Przetwory) została Sponsorem Oficjalnym reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy (również w odmianie 3x3), a także partnerem Energa Basket Ligi, Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski oraz Menedżera EBL w sezonie 2020/2021. Uroczystego podpisania umowy dokonali: Krzysztof Kowa - prezes KSC, Marek Dereziński - członek zarządu KSC, Radosław Piesiewicz - prezes PLK i PZKosz oraz Grzegorz Bachański - wiceprezes PLK i PZKosz.

Aktywność fizyczna i racjonalne odżywianie są przez nas w tym roku szczególnie doceniane. My, swoim zaangażowaniem w tę niezwykle widowiskową dyscyplinę sportu, chcemy zachęcić nie tylko do wspólnego kibicowania naszym klubom i reprezentacjom, ale także przekonać do inicjowania nowych karier wśród młodych Polaków. Rok 2021 będzie obfitował w niezwykłe sportowe emocje, a coraz lepsze wyniki z ostatnich lat zapowiadają, że w najbliższych miesiącach koszykarskie parkiety przyciągną przed ekrany tłumy kibiców. Z dumą możemy powiedzieć, że to dla nas duża satysfakcja być sponsorem polskiej reprezentacji i Energa Basket Ligi” - ocenia Marek Dereziński, członek zarządu Krajowej Spółki Cukrowej S.A. odpowiadający m.in. za obszar sponsoringu.

Zbliżający się 2021 rok będzie pełen ważnych wydarzeń dla polskiej koszykówki. Reprezentacje mężczyzn, również ta w odmianie 3x3, powalczą o udział w Igrzyskach Olimpijskich w Tokio. Jestem przekonany, że będzie to kolejny impuls do jeszcze większej popularyzacji koszykówki w naszym kraju. Bardzo cieszymy się, że Krajowa Spółka Cukrowa zauważyła potencjał w tej dyscyplinie sportu i razem z nami będzie przeżywała ogromne sportowe emocje” - mówi Radosław Piesiewicz, prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.

Krajowa Spółka Cukrowa podczas trwania umowy będzie promowała Grupę Kapitałową, w tym dwie marki: Polski Cukier oraz Polskie Przetwory. W 2021 roku logo Polskiego Cukru zobaczymy na spodenkach reprezentacji Polski w koszykówce kobiet i mężczyzn, również w odmianie koszykówki 3x3. Obie marki będą widoczne w halach podczas meczów Energa Basket Ligi oraz Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski w Lublinie. Krajowa Spółka Cukrowa została również partnerem Menedżera Energa Basket Ligi, zaangażuje się także w Galę podsumowującą sezon 2020/2021.

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. z siedzibą w Toruniu powstała w 2002 roku w wyniku konsolidacji trzech polskich spółek cukrowych Skarbu Państwa. KSC jest obecnie największym w Polsce oraz liczącym się producentem cukru buraczanego w Europie. W roku obrotowym 2018/2019 udział Krajowej Spółki Cukrowej S.A. w polskim rynku cukru wynosił ok. 40%. Odbiorcami produktów spółki sprzedawanych pod marką „Polski Cukier” są zarówno firmy polskie, jak i koncerny międzynarodowe. W skład Grupy Kapitałowej Krajowej Spółki Cukrowej S.A. wchodzą oddziały: 7 cukrowni (Dobrzelin, Kluczewo, Krasnystaw, Kruszwica, Malbork, Nakło, Werbkowice), Terminal Cukrowy w Gdańsku, Zakład „Polskie Przetwory” we Włocławku oraz kilka produkcyjnych spółek zależnych, m.in.:

  • Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie „Młyny Stoisław” - jeden z największych na polskim rynku producentów mąk, kasz i płatków owsianych;
  • Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego „Trzemeszno” - producent skrobi ziemniaczanej i białka paszowego;
  • Fabryka Cukierków „Pszczółka” - producent karmelków twardych i nadziewanych oraz pralin.

Komentarze (0)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@dolnyslask24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. dolnyslask24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Więcej wiadomości

Więcej