Środa, 24.04.2024

 

Pliki cookies 03:45
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
SofaMeble.pl - Eleganckie meble tapicerowane
Baseny ogrodowe, materace i akcesoria - sklep NajlepszeBaseny.pl

Oczekiwania klienta – wynajem samochodu

Wypożyczalnie samochodów robią wszystko by pozyskać klienta, niekoniecznie by go utrzymać i sprawić aby był zadowolony. Wbrew pozorom nie wystarczy zakupić nową flotę pojazdów, zaoferować ją klientowi i czerpać korzyści z tego tytułu.

© Materiały prasowe / Grupa TipMedia

Prowadząc wypożyczalnię trzeba myśleć o doposażeniu oferty i zaproponowaniu usług opcjonalnie odpłatnych, ale także o serwisowaniu samochodów, ich odnawianiu, utrzymaniu w czystości, bezpieczeństwie. To także kwestia dobrego wynegocjowania ubezpieczenia dla użytkowników wynajmowanych pojazdów.

Oczekiwania kontra realia

Klienci korzystając z wypożyczalni aut oczekują oferty komfortowego samochodu w jak najniższej cenie. W zdecydowanej większości jako priorytet wymieniana jest bezawaryjność i bezpieczeństwo. Prócz nich flota pojazdów winna być nowa i komfortowa, samochody czyste i gotowe do podróży. Istotnym elementem oferty jaki ma znaczenie dla pozytywnej oceny wypożyczalni jest możliwość rezerwacji samochodów online. Posiadanie strony internetowej z prezentacją floty oraz kalendarzem dostępności samochodów w czasie, wraz z cennikiem to optymalne cechy wypożyczalni XXI wieku. Nie jest to trudne do zrealizowania. Zadbanie o czytelność umowy i warunków wynajmu zapewnia sprawne funkcjonowanie wypożyczalni. Samochody można rezerwować w czasie, co pozwala zaplanować urlop, prace na wiele dni, tygodni do przodu. Zwykle w wypożyczalni skorzystać można również z pojazdów na tak zwane last minute. Do rzadkości należą okresy w których nie ma dostępnego ani jednego samochód. Zdarzyć się jednak może że dostępność konkretnego modelu auta jest ograniczona.

Marketing usług

Zanim wypożyczalnia samochodów zyska renomę i będzie znana w okolicy należy poświecić czas i nakłady na marketing, zwłaszcza w internecie. Zaistnienie dla wypożyczali to kluczowe działanie reklamowe. Wysokiej jakości, wyczerpująca prezentacja każdego z samochodów, wraz ze zdjęciami pomaga dopasować klientom samochód do ich potrzeb. Może wydawać się to zbędą informacją ale poziom spalania, maksymalna prędkość czy systemy hamowania, rodzaj paliwa to ważne kwestie dla klientów analizujących ceny wynajmu w różnych wypożyczalniach. Prócz prezentacji warto zadbać o opinie klientów dodawane na bieżąco, pozwalają ocenić wiarygodność oferty. W wielu przypadkach z usług wypożyczalni korzystają klienci przyjezdni, zatem konieczna jest reklama niestacjonarna. W ramach reklamy warto uwzględnić promocje cenowe, pakiety usług i zróżnicowanie usług wynajmu. Istotna jest także kompleksowość obsługi. W ramach wynajmu winny być dostępne również akcesoria jak bagażniki dachowe, rowerowe, foteliki dziecięce, nawigacja, specjalne ubezpieczenie itd.

Całodobowa obsługa

Usługi wynajmu wiążą się z koniecznością serwisu, obsługi, która winna być dostępna całą dobę. Klient powinien mieć możliwość z łatwością dodzwonić się do wypożyczalni w razie zaistnienia jakiegokolwiek problemu z samochodem i jego użytkowaniem lub usługami dodatkowymi. Prócz infolinii warto też zadbać o to, by osoby pracujące jako personel wypożyczalni posiadały odpowiednia wiedzę i zdolności komunikacyjne w tym językowe. Z racji tego, że samochody wypożyczane są często obcokrajowcom ilość języków obsługiwanych przez wypożyczalnie ma znaczenie.

Komentarze (0)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@dolnyslask24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. dolnyslask24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Więcej wiadomości

Więcej