We wrześniu br. do zespołu wrocławskiego fintechu PayEye dołączył Piotr Szczepaniak, który objął nowo powstałe stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i rozwoju. Autonomicznie budowana sieć dystrybucji PayEye rośnie zgodnie z planem i obecnie we Wrocławiu oraz okolicach liczy ponad 60 punktów - wśród nich znajdują się restauracje i kawiarnie, sklepy spożywcze i delikatesy, punkty usługowe, stacje benzynowych i LPG oraz myjnie samochodowe.
– Zgodnie z zapowiedzią, do końca wakacji liczba punktów z usługą payeye wzrosła do ponad 60. Budowana przez nas sieć dystrybucji wzrasta zgodnie z planem – komentuje sytuację Prezes spółki PayEye, Krystian Kulczycki. – Cieszymy się, że równie chętnie, jak nowi Partnerzy, dołączają do nas doświadczeni managerowie, którzy są gotowi budować silną lokalną i globalną markę PayEye – dodaje Krystian Kulczycki.
Piotr Szczepaniak przeszedł do PayEye ze spółki Polskie ePłatności, w której zajmował stanowisko Business Development Managera i DCC Product Managera. Piotr Szczepaniak od dwóch dekad aktywnie i z sukcesami upowszechniał płatności bezgotówkowe, jako sprzedawca i wieloletni szef sprzedaży. Ponadto z powodzeniem pełnił funkcję managera produktu oraz kreatora linii biznesowych instrumentów płatniczych.
– Jestem entuzjastą systemów bezgotówkowych. Dołączenie do zespołu PayEye jest niepowtarzalną szansą tworzenia marki o globalnym wymiarze. Szaleństwem byłoby nie wziąć udziału w tym projekcie – mówi Piotr Szczepaniak, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju w spółce PayEye.
Usługa payeye podbiła moje serce i jestem przekonany, że podbije również i rynek. Dostarczamy detalistom ultranowoczesną technologię płatniczą w konkurencyjnej cenie. Ponadto, system płatniczy PayEye wzmocnimy udostępniając otwarte środowisko urządzenia płatniczego POS podmiotom zewnętrznym tj. deweloperom IT, fintechom oraz instytucjom finansowym oraz detalistom. Pozwoli
to kreować usługi i produkty dotychczas niedostępne na rynku, a które umożliwią komunikację i tworzenie relacji na bardziej zaawansowanym poziomie.
– Sieci handlowe, detaliści, zapraszam do współtworzenia nowego systemu płatniczego. Dla wszystkich partnerów, którzy dołączą w bieżącym roku, mamy specjalną ofertę współpracy – zaznacza Piotr Szczepaniak.
PayEye, jako pierwsza firma na świecie, która komercyjnie wprowadziła autorskie rozwiązanie płatnicze payeye, a dokładniej cały ekosystem płatniczy payeye, który działa w oparciu o rozpoznawanie tęczówki oka człowieka. Z payeye można korzystać od 24 czerwca 2020 roku pilotażowo w Polsce, we Wrocławiu – w mieście, w którym ma swoją siedzibę i w którym powstała idea payeye.
Do końca września trwa promocja dla klientów indywidualnych "payeye od pierwszego spojrzenia". W ramach niej każdy nowy klient otrzymuje 50 zł do wykorzystania w punktach partnerskich PayEye.