Czwartek, 25.04.2024 112

 

Pliki cookies 07:33
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
SofaMeble.pl - Eleganckie meble tapicerowane
Baseny ogrodowe, materace i akcesoria - sklep NajlepszeBaseny.pl

Popularni vlogerzy uczą się zdalnie z Kampanią Kolejowe ABC

Można efektywne uczyć się także w czasie epidemii. Vlogerzy udowadniają, że także w domu można utrwalać dobre nawyki oraz uczyć się bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych, a przy okazji świetnie się bawić.

© Materiały prasowe

Można efektywne uczyć się także w czasie epidemii. Popularni vlogerzy pokazują, jak to zrobić, wykorzystując materiały Kampanii Kolejowe ABC. Urząd Transportu Kolejowego do dyspozycji dzieci i rodziców przygotował aplikację edukacyjną, grę mobilną, e-podręczniki, kolorowankę i programy telewizyjne. Vlogerzy udowadniają, że także w domu można utrwalać dobre nawyki oraz uczyć się bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych, a przy okazji świetnie się bawić.

Filmy o nauce zdalnej razem z Kampanią Kolejowe ABC opublikowali na kanałach YouTube kolejni popularni vlogerzy: Pusheen Girl i Zwariowani.

Młodzi twórcy przedstawiają sposoby na urozmaicenie zajęć w czasie pandemii. Zachęcają do edukacji z bohaterem Kampanii Kolejowe ABC, nosorożcem Rogatkiem, który uczy bezpieczeństwa na peronach, w pociągach i przejazdach kolejowych. Vlogerka z kanału Zwariowani testuje grę edukacyjną na smartfony – „Kolejowe ABC”. Aplikacja w interaktywny sposób bawi i edukuje młodzież. Pusheen Girl korzysta z kolorowanek dostępnych na stronie www.kolejoweabc.pl i wykonuje zadania dotyczące bezpieczeństwa kolejowego, m.in. przechodzi przez labirynt, w którym znajdują się tory kolejowe i znaki drogowe, czy rozwiązuje zagadki dotyczące prawidłowego zachowania na peronie.

Przekaz kierowany jest do dzieci w wieku 9-12 lat. Zaangażowani w projekt vlogerzy łącznie stworzą 16 krótkich filmików, które na ich vlogach pojawią się do października 2020 r.

Kampania Kolejowe ABC realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska akcja informacyjno-edukacyjna skierowana do dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym oraz ich nauczycieli i wychowawców. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Kampania Kolejowe ABC jest objęta patronatem Ministra Edukacji Narodowej. Wszystkie materiały dostępne są na stronie www.kolejoweabc.pl.

Pusheen Girl

Zwariowani

Komentarze (0)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@dolnyslask24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. dolnyslask24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Więcej wiadomości

Więcej