Piątek, 19.04.2024 144

 

Pliki cookies 20:44
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
SofaMeble.pl - Eleganckie meble tapicerowane
Baseny ogrodowe, materace i akcesoria - sklep NajlepszeBaseny.pl

Facebook Ads - teoria a praktyka

Menedżer Reklam przychodzi z pomocą każdemu przedsiębiorcy tworzącemu własną markę. Jak wykorzystać w pełni jego możliwości?

Po świecie kampanii reklamowych w praktyce uczestników spotkania we wrocławskim Idea Hub oprowadzi Grzegorz Mikosza, partner w agencji Preludium oraz specjalista komunikowania w Internecie.

W trakcie spotkania, prowadzący punkt po punkcie przedstawi ustawienia menadżera reklam, omawiając jego poszczególne elementy. Po teoretycznej części wydarzenia, uczestnicy będą mieli okazję wykorzystać nabytą wiedzę podczas warsztatu.

Zebrani wybiorą cel marketingowy oraz stworzą grupę odbiorców za pomocą narzędzia Audience Insights. Następnie, wspólnie z prowadzącym przejdą przez poszczególne kroki ustawienia zestawu reklam i przygotują kreację w oparciu o katalog dobrych i złych praktyk (case studies). Na zakończenie nauczą się odczytywać wyniki reklam i na podstawie tych danych optymalizować ich działanie.

Prowadzący warsztaty, Grzegorz Mikosza jest certyfikowanym specjalistą w zakresie komunikowania w Internecie. Na co dzień, jako partner we wrocławskiej agencji Preludium, zajmuje się opracowywaniem oraz wdrażaniem systemów komunikowania w Internecie za pomocą stron www i mediów społecznościowych. Jest autorem strategii, administratorem kilkunastotysięcznych społeczności, twórcą kampanii reklamowych Facebook Ads oraz ekspertem Brand24 w projekcie „Experts Hub”.

Warsztaty „Facebook Ads od A do Z – w praktyce” odbędą się 9 listopada w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.reklamanafacebooku2.evenea.pl.

Uczestnicy warsztatu proszeni są o zabranie ze sobą laptopów i wcześniejsze założenie konta reklamowego. Osoby, które chciałyby założyć swoje konto reklamowe z pomocą prowadzącego, mogą  pojawić się w tym celu 15 minut przed rozpoczęciem spotkania.

Komentarze (0)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@dolnyslask24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. dolnyslask24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Więcej wiadomości

Więcej