Strony zawarły roczną umowę o współpracy z opcją przedłużenia. Na mocy porozumienia, wrocławskie firmy zyskały tytuły „Oficjalnych Partnerów Motoryzacyjnych Śląska Wrocław”.
Nowi partnerzy biznesowi Śląska umieszczą swoje logotypy na materiałach promocyjnych klubu, stronie internetowej oraz bandach reklamowych w trakcie meczów Śląska Wrocław. Jako „Oficjalni Partnerzy Motoryzacyjni” spółki ADD Motor oraz ADF Auto dostarczą wrocławskiemu klubowi flotę nowoczesnych samochodów osobowych marek Renault oraz Fiat. Partnerzy planują również wspólne działania promocyjne skierowane do kibiców Śląska Wrocław.
- Jako szef holdingu motoryzacyjnego, jestem bardzo zadowolony z rozpoczęcia współpracy biznesowej ze Śląskiem. Ten klub jest wizytówką Wrocławia i Dolnego Śląska. Nasza współpraca będzie przebiegać na kilku płaszczyznach, w tym również będą aktywności dla kibiców Śląska – podkreśla Bogdan Żak, prezes holdingu skupiającego firmy ADD Motor Sp. z o.o. i ADF Auto Sp. z o.o.
- Rozpoczęcie współpracy z ADD Motor i ADF Auto - tak dużymi firmami nie tylko we Wrocławiu, ale i regionie, to wyróżnienie, ale i docenienie przez naszego Partnera korzyści biznesowych wynikających z promocji poprzez piłkę nożną i Śląsk Wrocław. Ufam, że obie strony będą zadowolone ze wzajemnej współpracy, zaś cele biznesowe zostaną przez naszego Partnera osiągnięte – mówi prezes Śląska, Paweł Żelem.
Ponadto wrocławski klub kontynuować będzie współpracę z największym polskim bukmacherem, firmą STS. Nowa umowa będzie obowiązywała przez cały sezon 2016/2017.
- Cieszę się, że największy polski bukmacher zostaje ze Śląskiem na kolejny sezon. Nowa umowa gwarantuje obu stronom znacznie lepsze niż do tej pory warunki. Przedłużenie naszej współpracy świadczy o tym, że Śląsk Wrocław dokłada wszelkich starań, aby współpraca z naszymi partnerami i sponsorami przynosiła jak najlepsze rezultaty dla obu stron. Umowa z STS jest kolejną umową sponsorską, którą Śląsk Wrocław finalizuje w ciągu ostatnich dni. Jestem przekonany, że rodzina Śląska Wrocław będzie stale się powiększać, a za przykładem największego polskiego bukmachera pójdą kolejne firmy. Do czego serdecznie zapraszam! – mówi Paweł Żelem, prezes Śląska Wrocław.
Umowa będzie szersza niż w poprzednim sezonie, na czym skorzysta zarówno bukmacher, jak i klub. Firma STS zyska tytuł "Oficjalnego bukmachera Śląska Wrocław". Reklamy STS-u pojawią się na stadionie Wrocław podczas spotkań zielono-biało-czerwonych. Przy okazji wybranych meczów STS zorganizuje również specjalną strefę kibica wyposażoną w urządzenia zręcznościowe, w tym m.in. bramkę celnościową, piłkarzyki czy konsole do gier. Fani WKS-u będą mogli wziąć udział w konkursach i zabawach, które przeprowadzi tam bukmacher.
- Prowadząc aktywacje sponsorskie, zawsze pamiętamy o kibicach, którzy są w sporcie najważniejsi. Nasza współpraca z klubami nie ogranicza się do ekspozycji logotypu na materiałach reklamowych. STS jest zaangażowanym sponsorem - rozdajemy bilety na mecze, organizujemy strefę kibica, prowadzimy konkursy dla fanów – podkreśla Mateusz Juroszek, prezes STS.