Piątek, 29.03.2024 155

 

Pliki cookies 10:01
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Baltic Home
Mini Mistrzostwa Europy 2024

Agresja na demonstracji KOD-u w Legnicy

Wbrew zapowiedziom nie do końca spokojnie przebiegła manifestacja Komitetu Obrony Demokracji w Legnicy. Tuż obok swoje poglądy prezentowali ideowi przeciwnicy KOD-u. To wyraźnie nie spodobało się demonstrantom skupionym przed legnickim teatrem.

Mimo powtarzanych haseł o pokojowym charakterze demonstracji za słowami nie poszły czyny. Choć oba zgromadzenia oddzielała policja, zwolennicy KOD-u starali się prowokować szerokie środowiska centroprawicy i prawicy prowadzące kontrmanifestację, podchodząc ze swoimi hasłami pod demonstrację, w której uczestniczyli sympatycy Kukiz 15, PiS-u, partii KORWiN, Kongresu Nowej Prawicy oraz Narodowcy. Zwolennicy KOD-u przechodzili nawet wśród kontrmanifestantów.

Prawicowcy nie dali się sprowokować, co nie oznacza, że w trakcie demonstracji nie doszło do rękoczynów. Tyle samo tolerancji nie wykazali wobec ideowych przeciwników zwolennicy KOD-u. Wznoszone hasła, typu „Kochamy Was” pozostały tylko hasłami. Gdy jedna z manifestujących swoje poparcie dla rządu Beaty Szydło podeszła do KOD-owców z transparentem „Popieram rząd” została zaatakowana przez „obrońców demokracji”. Nie dość, że kobieta została poszarpana, to jeszcze z jej rąk próbowano wyrwać transparent, który ostatecznie „walczący o wolność słowa” podarli.

- Chciałam im pokazać, że są jeszcze inni ludzie. Ci, którzy popierają rząd. Sądziłam, że pozwolą mi tam stać z plakatem, ale rzucili się na mnie, zaczęli mi go wyrywać, wyganiać mnie, wyzywać. Podarto mi transparent, ale dopóki jeszcze kawałek został to trzymałam, ale wyrwali mi resztę. Później wyrzucili, mówiąc, że nie wolno mi tam być, bo jestem starym moherem i kazano mi się wynosić. Uważałam, że w Legnicy mogę stać, gdzie chcę, ale nie dano mi takiego prawa – mówiła poszkodowana Krystyna Sobierajska.

Jak się okazało pani Krystyna podeszła tam myśląc, że będzie miała możliwość rozmowy z przemawiającym wśród KOD-owców Józefem Piniorem, którego zna osobiście. Chciała powiedzieć dlaczego stoi po stronie, która popiera rząd, chcąc też zapytać Józefa Piniora oraz innych uczestników demonstracji KOD-u czy jest szansa na to, żeby przestali w taki sposób traktować popierających rząd i uzurpować sobie prawo do obrony demokracji.

- Współtworzyłam Solidarność razem z Józefem Piniorem, byłam członkiem Prezydium Zarządu Dolny Śląsk razem z panem Piniorem. Jak zobaczyłam, że się tu pojawił byłam zszokowana i poszłam się wypowiedzieć, ale nie było mi to dane – dodawała Krystyna Sobierajska.

Nie był to jedyny przejaw agresji ze strony „obrońców demokracji”. Nie brakowało obraźliwych gestów, m.in. wyciągniętych środkowych palców czy wyzwisk. Już pod koniec manifestacji KOD-u jedna z uczestniczek krzyknęła do przechodnia przeciwnego demonstracji Kod-u „spieprzaj dziadu”. Po zakończeniu manifestacji KOD-u z używanych przez „obrońców demokracji” głośników popłynęła muzyka zagłuszająca przemówienia drugiej strony. Część zwolenników KOD-u opuszczających swoje zgromadzenie próbowała też osobiście przerwać wystąpienia reprezentantów formacji Pawła Kukiza.

Wśród sympatyków KOD-u znaleźli się politycy Platformy Obywatelskiej, jak poseł Robert Kropiwnicki czy zwolennicy Nowoczesnej Ryszarda Petru.

Komentarze (89)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@dolnyslask24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Juzef
Juzef11 marca 2016 o 23:48
Patrząc na samowolkę tzw. Kod i opozycji może Polacy powinni założyć np. Wolność-Polskość-Demokracja i zacząć w końcu manifestacje w obronie prawdziwej wolności i demokracji, gdzie rządzi większość a nie jakieś wybiórczo mniejszości niezadowolone z utraty przywilejów
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
greg
greg9 marca 2016 o 14:53
KODowskie bydlo
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ziut
Ziut9 marca 2016 o 12:01
Ja proponuję następnym razem, żeby ta Pani np. poszła w asyście kibiców. Oni lubią takie tematy, niech wtedy jakikolwiek typ spróbował cokolwiek wyrwać, lub zaatakować starszą Panią.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wanda
wanda27 stycznia 2016 o 23:27
Te osoby wyrywające z rąk kartkę tej kobiecie powinni odpowiedzieć karnie za napad na nią ...
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
demontazKod
demontazKod25 stycznia 2016 o 21:50
Podać nazwiska tych atakujących ,jak się z tym ścierwem coś nie zrobi to będą bezkarni. Tego faceta i tej baby. A skargę na organizatorów do prokuratury o napaść ograniczenie swobód.
21 Lubię to: 21
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
demontazKod
demontazKod25 stycznia 2016 o 21:44
Bo większość tych lodziarzy z tych rejonów kraju pochodzi od czerwonoarmistów .To co dziwicie się ,ze z ubeckich metod korzystają ,maja to we krwi.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Yang
Yang25 stycznia 2016 o 18:38
Kurewsko Odmóżdżeni Debile miotają się w agonii która niedługo się skończy a oni-miernoty ludzkie,pomiot gówna chorych szczurów powłażą w dziury skąd będziemy ich po kolei wyciągać i rozliczać przed sądem!Tego się złodziejskie niedorozwinięte umysłowo kurwy boją ale to nastąpi-już niedługo!!!
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mikołaj
Mikołaj25 stycznia 2016 o 11:21
Szumowiny kodowskie - to stara esbecja i złodzieje z upadłego Postkomunistycznego reżimu. Komunistyczny oddział dywersji. Szkodnicy Polski. Hańba polska!
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AiA
AiA25 stycznia 2016 o 01:14
Alternatywna wersja http://24legnica.pl/polacy-za-demokracja-i-polacy-przeciw-polakom-za-demokracja/ CYTAT: "Zdarzyły się drobne incydenty. Starsza pani z kartką “Popieram polski rząd” weszła w tłum kodowców, aby ich podrażnić. Kilka innych osób spróbowało tego samego. Jakiś agresywny pięćdziesięciolatek rzucił się na mężczyznę niosącego transparent drwiący z prezesa, premier i prezydenta, wytrącił mu planszę z rąk, popchnął, zwyzywał. Policja nie interweniowała – służby porządkowe same radziły sobie z uspokajaniem narwańców i prowokatorów."
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kom
komAiA25 stycznia 2016 o 09:51
Nie wygląda na taką, co chciałaby kogoś podrażnić. Kodowcy swobodnie przechadzali się z transparentami wśród narodowców, przykład pani pozującej z kartką w galerii: http://dolny-slask24h.pl/galerie/50/legnica-manifestacja-kod-u Szkoda tylko że tej rzekomej agresji z drugiej strony nikt nie utrwalił, ani żadnym nagraniem, ani zdjęciem. Czyżby były to tylko wymysły, mające rozmiękczyć przekaz o agresji ze strony zwolenników kodu?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Eder
Eder25 stycznia 2016 o 00:50
Moim zdaniem zabrakło tam , być może po obydwu stronach , dystansu , luzu i humoru. pamiętajcie ludzie , że to wilki polityczne napuszczają Nas wzajemnie na siebie , a tym , którzy mają do dyspozycji służby siłowe ZAWSZE jest to na rękę. Politycy się potem ułożą przy zielonym stoliku , a Wy , sąsiad z sąsiadem będziecie dalej musieli obok siebie żyć. Jak ktoś Ci wyrywa transparent , puść go ! Niech ma ! Pamiętacie przypowieść o dwóch matkach ? Fałszywa ciągnęła krzyczące z bólu dziecko do siebie , a ta prawdziwa puściła je. Bo matka prawdziwa cierpi , gdy cierpi jej kochane dziecko. Dyskutujcie , rozmawiajcie , spierajcie się ... ale na Boga , szanujcie się ! Bo JEDNO mamy wspólne. Każdemu chodzi o Polskę , o Naszą Ojczyznę ! A nawet Nasza Flaga jest podzielona na pół , na białe i na czerwone ... i bez jednego z tych kolorów NIGDY nie będzie to falaga POLSKA. Takoż i My się dopełniajmy jako CAŁOŚĆ. Bądźcie Zdrowi i Pogodni !
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pytanie
pytanieEder25 stycznia 2016 o 01:21
Eder, powiedz to tym, co im się demokracja nie podoba. Rząd został wybrany demokratycznie, więc o co kaman?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mysliciel
Myslicielpytanie25 stycznia 2016 o 18:11
Pewnie o kłamstwa ;) O sposób pracy i teksty typu "oni łamali prawo to my też możemy", a miała być dobra zmiana... Ja akurat nie głosowałem i nie mam prawa być oburzony tym, że rządzi PiS. Jednak mam prawo tak jak i inne osoby być oburzony tym, że obecny rząd zapowiadał dobrą zmianę... a niektóre działania tak nie wyglądają. Aktualnie dziwię się demonstracją KOD. Bo moim zdaniem przesadzają. Jednak jak chcą niech protestuje. Tak samo jak zwolennicy rządu. Politycy z każdej strony robią cyrk, na który wielu ludzi nie ma ochoty patrzeć.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
maurer
maurer24 stycznia 2016 o 22:35
Ten stary dziad na zdjęciu to na bank jakiś emerytowany ubol.
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Diana
Dianamaurer25 stycznia 2016 o 11:33
Byłych SB -ów i UB -ów poznaję na kilometr.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wesołowski
Wesołowskimaurer25 stycznia 2016 o 01:45
Ten stary dziad to ja go znam, to kuzyn Dudy ale on nie ubol tylko klecha pedofil i sie wsciekł że manifestanci przeszkodzili mu w polowaniu na dzieci . Bo jedno nich zamówił złodziej Rydz...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kriss66
Kriss66Wesołowski25 stycznia 2016 o 19:16
Wesołowski: Powiedzieć żeś idiota to obraza dla idiotów.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
łowca debili
łowca debiliWesołowski25 stycznia 2016 o 08:27
Idź do psychiatry!
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
suplement
suplement24 stycznia 2016 o 20:49
Ten artykuł dopowiada pewne rzeczy: http://dolny-slask24h.pl/wiadomosci/1255/dwie-wizje-polski-w-legnicy
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Leszek
Leszek24 stycznia 2016 o 20:39
To wszystko nieprawda nie widxiałem żeby ktoś podburzał kontrmanifestantow, prowokował, wchodził między nich było oczywiście odwrotnie. Jak w polityce pis odwraca kota ogonem, manifa narodowa była wymierzona przeciw naszej manifestacji ich uczestnicy podchodzili w pobliże dwóch młodzianów stało wyraźnie blisko naszej grupie, a rzeczona Pani stanęła prowokacyjnie wśród nas z hasłem że popiera rząd a przecież mogła to manifestować obok, inna Pani też przechadzała sięwśród nasxych osób. To že tv narodowa kłamienie znaczy że i u was tak być powinno. Bo później jakiś wicemarszałek o tymmówu a nie ma tacji.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Juzef
JuzefLeszek11 marca 2016 o 23:58
Leszku, a czy kod nie powinien właśnie być pełny pluralizmu, czyli wolności wypowiedzi? Przecież chodzi o demokrację... no chyba ze nie chodzi tak naprawdę o demokrację a o obalenie rządu, który niektórym nie odpowiada. Przecież jeśli chodzi kod o ochronę demokracji to wśród was powinni chodzić i zwolennicy i przeciwnicy poczynań rządu...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Samuraj
SamurajLeszek24 stycznia 2016 o 20:54
Was Leszku nikt nie szarpał. Nie wiesz, jak rozwiązuje się problemy? Walczysz o wolność i demokrację siłą? Puszczają nerwy po przegranych wyborach? Boicie się rozliczeń? Przychodzicie na manifestacje ze strachu. Biedni ludzie...
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Leszek
LeszekSamuraj24 stycznia 2016 o 21:44
Przychodzimy ze strachem o Polskę nam też na niej zależy heloo. Zachowanie tego Pana nie było dobre proszę pomyśleć coby się działo gdyby było na odwrót. Za jaką Polską jesteście słabą poza unią skłoconą z sąsiadami, ale dumną ze swej wielkości-terytorialnie tylko.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
paweł
paweł24 stycznia 2016 o 20:37
Przepraszam w drugim tekście autor przytoczył hasła drugiej strony manifestacji prawicy i centroprawicy. Za przeoczenie tego tekstu przepraszam. Mimo wszystko uważam, że ulica nie jest dobrym miejscem do prezentowania swoich poglądów jak i próby nawiązania dialogu. O ten dialog oparty na argumentach apeluje do wszystkich.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
paweł
paweł24 stycznia 2016 o 20:13
Fakt nie powinno się to zdarzyć. Nie jestem zwolennikiem siłowego prezentowania swoich argumentów. Warto dodać, że była stanowcza reakcja ze strony innej uczestniczki manifestacji KOD, żeby nie doszło do bijatyki, która trzeba powiedzieć wprost nikomu nie służy. Warto też dodać, że przeciwna strona też prowokowała. Szkoda, że autor pominął hasła i okrzyki przeciwnej do KOD manifestacji. Dodam na koniec, że nie jestem zwolennikiem jednej, czy drugiej strony tego sporu. Apeluje do wszystkich o więcej rozsądku i warzenia słów, których później nie da się cofnąć.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
antyKOD
antyKOD24 stycznia 2016 o 18:31
Starzy komuniści i UBowcy przypomnieli sobie jak bić działaczkę Solidarności. Stare czasy...
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Krystek
Krystek24 stycznia 2016 o 15:43
Po co się tam pchała?Trzeba mieć tupet zorganizować w tym samym dniu, miejscu i czasie kontrdemonstrację i jeszcze się wpierdzielać między przeciwników. Czy ta Panią ktoś tam zapraszał?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Polak
PolakKrystek24 stycznia 2016 o 18:19
Krystek mówi jak burmistrzowa Kolonii - kobiety zgwałcone same sobie są winne, po co szły na sylwestra i się perfumowały? Krystek jest może folksdojczem? Krystek powiedz, z jakiego landu jesteś?
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
elwiz
elwizKrystek24 stycznia 2016 o 17:30
bo na tym polega demokracja że można wyrazić własne poglądy gdyby w tym kraju nie było demokracji po pierwszej paradzie spałowali by was jak kiedyś zomo strajkujących w dalszym ciągu nie wiem o co walczycie!!!!
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
x
xelwiz24 stycznia 2016 o 17:40
mylisz demokrację z wolnością słowa
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?Krystek24 stycznia 2016 o 16:31
Demokracja. Nie o to niby walczycie?
24 Lubię to: 24
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kwiczoł
Kwiczoł24 stycznia 2016 o 15:38
Czerwona hołota z KOD-u głośno kwiczała wczoraj na ulicach Legnicy
23 Lubię to: 23
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
janek
janek24 stycznia 2016 o 14:40
i bardzo dobrze ze jej podarli !!!!!!!!!!!!!! pisowcy notorycznie wydzieraja innym transparenty .
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
elwiz
elwizjanek24 stycznia 2016 o 17:31
kiedy i gdzie proszę przykłady zdjęcia nagrania
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bogusia
bogusia24 stycznia 2016 o 14:05
Pinior te ten co podjął 80.000.000 zł pieniędzy związkowych i co z nimi zrobił?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
roinip
roinipbogusia24 stycznia 2016 o 18:34
Pinior stoi z uśmiechem i nie reaguje na incydent.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Szczery demokrata
Szczery demokrata24 stycznia 2016 o 13:57
Strzelałbym do was, ubeków z KOD-u, z gładkolufowej strzelby ,,omyłkowo" załadowanej ostrą amunicją (jak w Łodzi). Resztę bydła polewał lodowatą wodą.Gaz i pały - w komplecie.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Legniczanin
LegniczaninSzczery demokrata24 stycznia 2016 o 20:55
No brawo nsdap czy sa mamy u nas idzie dobra zmiana z brunatnymi. Są to też metody rosyjskich służb bo my Kodowcy nie bedziemy strzelać na pewno.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wyklęty
WyklętySzczery demokrata24 stycznia 2016 o 20:43
Jak za starych czasów? Wspominają UBeki tamte dzieje z rozrzewnieniem...
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hu7uhuh
hu7uhuh24 stycznia 2016 o 13:54
KOD = zdalnie sterowane tumany. Gdyby nie te tumany to nikt by nie musial wychodzic z domu i nie byloby tez problemu z UE bo zdrajcy nie mieliby powodu do kablowania
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pipka kwa
Pipka kwahu7uhuh24 stycznia 2016 o 13:56
Zastanów się Polaku lepszego sortu, co piszesz
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rafallll
rafallllPipka kwa24 stycznia 2016 o 14:54
To Ty polko najwidoczniej słusznie nazwana w twoim przypadku" gorszego sortu" co robisz i kogo popierasz !!!
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jan
janPipka kwa24 stycznia 2016 o 14:52
Pipka kwa piszesz .Zastanów się Polaku lepszego sortu, zgadzam się tacy jak ty to szmaty i złodzieje
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
konserwatysta
konserwatysta24 stycznia 2016 o 11:53
Skurwysyny z PO nie odpuszczą mimo przegranych wyborów...Niepełnosprawne kurewsto i dziecinada...won od koryta hołoto niemiecka
21 Lubię to: 21
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pipka kwa
Pipka kwakonserwatysta24 stycznia 2016 o 13:57
Insekty i obrażanie. Tylko na tyle was stać. Żenada intelektualna
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rafallll
rafallllPipka kwa24 stycznia 2016 o 14:56
Na rozmowę z wami już nie ma sił !!!! Ileż można tłumaczyć i mówić jak jest. Dalej dawaj się manipulować Pipko !!!!
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
subiektywny obserwator
subiektywny obserwator24 stycznia 2016 o 10:53
Nikt kto organizuje manifestację nie ma wpływu na to kto na nią przyjdzie, równie dobrze można powiedzieć, że ta Pani i ten Pan to była zwykła prowokacja, a dziennikarze podłapali. Poza tym radykałowie są po każdej stronie. Pana bronić zamiaru nie mam, ale czy wzbudził może owacje wśród manifestujących? Nie sądzę. Daliście się ludzie wkręcić w spiralę nienawiści a takie artykuliki tylko to podkręcają. Agresywni "obrońcy demokracji" kontra ideowi kontrmanifestanci - bardzo ideowi rzucający w ludzi epitetami. Najsmutniejsze w tym wszystkim jest to, że KOD manifestuje przeciwko łamaniu prawa, przecież takie postulaty nie mogą być krzywdzące dla nikogo ... ja wiem, że główny guru tych którym to się nie podoba, ma w głębokim poważaniu konstytucję , ale na tę chwilę innej nie mamy, a jakieś reguły gry obowiązywać muszą - bez nich jest chaos, no chyba że to właśnie o chaos chodzi, zagłębiając się w sylwetkę Prezesa nie byłoby to nic dziwnego. Abstrahując od tej sytuacji, sobotnia manifestacja była przeciwko ustawie "inwigilacyjnej", rząd dumnie z mównicy powtarza, że uczciwy obywatel nie ma się czego obawiać, czy Wy to słyszycie? Czy Wam to serio nie zapala czerwonej lampeczki w głowie - bo mi tak? Rząd uzurpuje sobie prawo do patrzenia nam na ręce, jednocześnie nam to prawo odbierając. Niedługo ludzie przestaną bronić prawa do wolności słowa, bo rząd im wmówi, że nie mają nic do powiedzenia. I jeszcze jedno, Pan Kukiz tak bardzo lubi słowa naród i suweren, więc niech narodu i suwerena słucha, bo choćby nie wiem jak się zarzekał, że KOD to komuniści, złodzieje, folksdojcze, bankierzy itp, to są to jednocześnie obywatele, poza tym KOD się rozrasta i ludzie już nie będą widzieć warszawskiej, szarej masy z chorągiewkami, zobaczą wśród nich swoich znajomych i sąsiadów , i co wtedy? - będą się bić?, przestaną mówić do sobie "dzień dobry"? Ze smutkiem stwierdzam, że wszystko w tym kraju się pomieszało, znowu daliśmy się podzielić i widzę też, że nikt nam niczego nie musi odbierać, sami sobie to robimy. Tak więc możemy sobie jedynie pogratulować. Brawo MY. ps: "Pustą głową łatwiej jest potakiwać" dlatego szukajcie informacji - wszędzie. Świat naprawdę nie jest taki jak go przedstawiono w tym artykule, nie jest biało czarny :) ps2: doczekaliście się "5 min" w tvn24, poszło w przekazie dnia, pan "poturbował" panią, zaraz obok tego, że manifestujący to ludzie w futrach z norek Pozdrawiam :)
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
xxxxx
xxxxxsubiektywny obserwator24 stycznia 2016 o 15:08
Jesteś tak subiektywny że aż strach !!!! Właśnie to kontr manifestacja pokazała, że jest o wiele bardziej wyważona i spokojna co nie jest po twojej myśli, nie taki miał być przekaz, prawda. Jeżeli według ciebie jest łamane prawo przez rządzących pozew sądowy i po sprawie !!! Łamanie prawa i konstytucji przez PO-PSL nie widziałes co ?? Rozumiem, że pana prezesa znasz osobiscie skoro takie wnioski na jego temat snujesz ?? Czy to tylko wiedza zaczerpnieta z tvn ???? skoro tak szanujesz wole suwerena to uszanuj wyniki wyborów, i nasze bo nas jest o wiele wiecej o wiele !!! A co do inwigilacji rzekomej wysil się i przeczytaj ustawę bo na pewno tego nie zrobiłeś, teraz bedziesz miał wieksza ochronę niż do tej pory !!!! Sąd będzie zatwierdzał czy jest możliwość obserwowania inwigilowanie kogokolwiek nie jak było do tej pory !!!!
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Legniczanin
Legniczaninxxxxx24 stycznia 2016 o 21:15
Dziękujemy że nie poleciały śnieżki, kamienie(jeszcze) w naszą stronę. Myślę,że może my też zorganizujemy kontrmanifę. waszej następnej co wy na to, pewnie byłoby wam miło jak zaczniemy was obrzucać błotem tak waszym chrześcijańskim milosierdziem.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mariusz
Mariuszsubiektywny obserwator24 stycznia 2016 o 12:54
Jesteście zdecydowaną zdecydowaną mniejszością. W całej Polsce na waszych manifestacjach zbiera się łącznie 20 - 25 tysięcy osób, więc nie mów, że jesteście przedstawicielami Narodu ok? Na Marszu Niepodległości tylko w Warszawie zbiera się PO 100 tysięcy i jakoś PO i jej zwolennicy nigdy nie słuchali ich postulatów, marsz był atakowany, a argument, że organizator nie ma wpływu kto przyjdzie był wyśmiewany - PODWÓJNE STANDARDY ;) BTW. szkodzicie temu państwu, na arenie międzynarodowej lewicowe i liberalne media szydzą z Polski przez Wasze manifestacje. Oglądałem filmy z wystąpień podczas KOD i nie mówicie nic oprócz sloganów "złamali prawo", "łamią konstytucję", "kradną wolność słowa" - gdzie konkrety? Pokażcie, że poprzednie władze robiły inaczej, pokażcie, że w innych krajach "demokratycznych" tak się nie robi? PIS doszedł do koryta to obstawia je swoimi świniami. Jak PO było przy korycie to obstawiło je swoimi świniami. ZAAKCEPTUJCIE W KOŃCU, ŻE WŁADZA SIĘ ZMIENIŁA W DEMOKRATYCZNYCH WYBORACH I POZWÓLCIE IM PRACOWAĆ, A ZA EFEKTY ICH PRACY DOPIERO ICH ROZLICZAJCIE, A NIE ZA TO, ŻE ZMIENILI ŚWINIE PRZY KORYCIE. PÓKI CO SPEŁNIAJĄ SWOJE OBIETNICE - 6LATKI I PODATEK BANKOWY.
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
SO
SOMariusz24 stycznia 2016 o 17:04
Ile razy można powtarzać, że nikt nie neguje wyborów, ludzie krytykują jedynie metody rządzenia. Na dziś dzień trybunał jest sparaliżowany i możecie sobie powtarzać, że jest on instytucją skompromitowaną, ale jednocześnie jest on nieodłączną częścią trójpodziału władzy - nie można sobie go od tak wyłączać. I tu nie chodzi o ilość sędziów, rządzący już w ogóle nie kryją sie z tym, że ustawa którą tak naprędce przegłosowali miała właśnie na celu paraliż. Ja doskonale pamiętam lata 05-07 kiedy PiS próbował przeforsować niekonstytucyjne ustawy min. medialną, a potem szykował całkiem podobną do tej z teraz o trybunale, wtedy też mieli swojego prezydenta i nie wyszło . Pazerność tej władzy jest oburzająca, ludzie którzy manifestują obawiają się, że nie będzie miała ona końca. Pozwólcie im rządzić? Halo, a kto im zabrania? Przecież na własne oczy widzimy jak ustawa po ustawie świetnie im idzie. To oni sami stworzyli pozornego wroga w postaci trybunału, który miał rzekomo blokować ich dobre zmiany. Nikt im nie broni wprowadzać 500+, obniżać wieku em. itp, nawet nikt im nie broni odkręcać ustawy ws OFE. A z tym kto szkodzi Polsce na arenie międzynarodowej można się kłócić, nikt inny tylko Pani Premier przyklaskiwała eurosceptykom - natomiast na wytłumaczenie postępowania rządu nie miała nic, prócz tego, że z demokracją nic się nie dzieje bo ludzie jak widać mogą demonstrować. Łamanie prawa, konstytucji? Ja wiem, ze wiele się ostatnio dzieje i już mało kto pamięta jedną z pierwszych decyzji Prezydenta o tym jak to postanowił uwolnić polski wymiar sprawiedliwości - to było mało powiedzieć że aroganckie z jego strony. Nie twierdzę, że prawo w Polsce jest dobre, że konstytucja jest idealna, ale dlaczego mamy godzić się na jej łamanie. A tak na marginesie, zaskoczeniem ogromnym jest dla mnie to, jak szybko ludzie przeszli do porządku dziennego nad tym, że władza wykonawcza i ustawodawcza w Polsce mieści się w osobie jednego tylko prezesa i że dobra zmiana to nic innego jak wymiana świń przy korycie, rzeczywiście to spełnienie obietnic - ja jakoś tych akurat nie pamiętam. Osobiście uważam, że gdyby rządzący wdrażali jedynie swój program wszystko byłoby ok, ale nie - musieli mieć więcej, więcej niż dostali - a teraz odkręcają kota ogonem. Jeszcze argument ilościowy, nie mam pojęcia jak się do niego odnieść, bo jak widać jaka by ta mniejszość nie była się po prostu nie liczy - tak samo w sejmie jak i na ulicy, że zacytuje posłankę Pawlowicz "tak smakuje opozycja mniam, mniam, mniam". Szkoda tylko, że trzeba rządzić zgodnie z ustawą zasadniczą, jeśli się ona nie podoba i chce się ją zmienić to w parlamencie trzeba mieć większą większość, a suweren nie dał - więc co? weźmiemy siłą, zrobimy sobie większą większość w trybunale i stworzymy atrapę jak Orban, albo mamy lepszy pomysł, sparaliżujemy go i wtedy mniejsza większość nam wystarczy - TU, tu min proszę Pana jest łamana konstytucja. I dlaczego ja mam udowadniać, że w innych krajach nie robi się tak jak robi PiS? Niech Pan mi pokaże w którym europejskim kraju tak się robi. Węgry odpadają, Orban miał 2/3, niewspółmiernie większy mandat od PiS i dopiero zmieniając konstytucję ograniczył w niej rolę trybunału. Częsty argument, że w UK nie ma trybunału konstytucyjnego? no nie ma bo tam nie ma konstytucji. Bo Luksemburg chce zlikwidować trybunał, dodajmy że jednocześnie zmieniając konstytucję. Żadna poprzednia władza nie była tak arogancka jak obecna, bezczelnie powtarzają, że oni naprawiają, oni podnoszą Polskę z kolan, a tymczasem próbują wziąć to co nie było im dane. PO nawet w wyrywaniu stołków nie było tak bezczelne jak PiS i nie wstawiała do trybunału, SSP czy do telewizji zwykłych partyjniaków. Idą na rympał nie słuchając nikogo, bo tylko oni mają monopol na jedyną i słuszną prawdę, a nie jakieś tam rady adwokackie, sędziowie najwyżsi czy konstytucjonaliści - kto by ich słuchał, to pewnie żydzi lub masoni, boją się o stołki, a w ogóle to zarabiają 20tys i nic nie robią, jak im się cos niechcący uda przegłosować to zarządzimy reasumpcję. Okłamali wyborców, powinni byli powiedzieć, że mają zamiar przeprowadzić w Polsce rewolucję i być może wyprowadzić nas z unii. Duża część nie widzi w tym przekłamaniu nic złego i ok, takie ich prawo, ale proszę nie odbierać innym prawa do manifestowania niezgody, bo niczego takiego by nie było gdyby PiS nie zmienił zasad gry.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
...
...subiektywny obserwator24 stycznia 2016 o 12:24
Jakoś nie widać żeby któryś z kodowców ruszył powstrzymywać agresora. Wręcz przeciwnie widać jak przyglądają się z uśmiechem na twarzy poniewieraniu pani zasłużonej w solidarnościowej, prawdziwej walce o demokrację.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zofia
zofia...24 stycznia 2016 o 13:04
Chyba musisz mocniejsze okulary zastosować i lepiej przyjrzeć się zdjęciom... Kogo próbujesz oszukać? Tak pani blond broniła, że wyszarpała i podarła kobiecie plakat, a następnie uciekła z nim tryumfalnie w tłum, co doskonale widać na tych zdjęciach. Jak ci mało to zobacz sobie też szerszą galerię w odnośniku...
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
SO
SO...24 stycznia 2016 o 12:47
otóż widać! broniła ta Pani w blond włosach i przeganiał go Pan z flagą - każdy widzi to co chce zobaczyć, a organizator już się przyznał, że był to błąd. Polecam też filmik na YT, widać na nim, że Pan się dziwnie i podejrzanie kręci ... Tak jak mówię, każdy widzi to co chce zobaczyć, a rolą mediów jest to aby sprawę przedstawić obiektywnie, jakoś nie widzę w tym tekście informacji o tym, że wśród kontrmanifestantów były dzieci które krzyczały do starszych osób, że są złodziejami - bo można to przedstawić i tak. Pozdrawiam. https://www.youtube.com/watch?v=jOv73lCggh0
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Przem
Przemsubiektywny obserwator24 stycznia 2016 o 12:03
Zgoda, że ma nikły wpływ, ale skoro nie chciał burd to nie powinien kłamać, że nie było agrechy tylko ją nagłośnić i piętnować tak, żeby w przyszłości się nie pojawiała.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wombat
wombat24 stycznia 2016 o 10:23
Kłamstwa za kłamstwami. Obu demonstracji nie oddzielała policja – ona trzymała się z boku, w ul. Złotoryjskiej. To nie zwoelnnicy KOD-u podchodzili pod manifestację prawicowców, ale odwrotnie. Owa pani na zdjęciu nie podeszła do KOD-owców, ale weszła w środek ich manifestacji. Uwiezyłbym, że pani Sobierajska chciała tylko porozmawiać z Piniorem, gdyby zrobiła to po manifie i gdyby nie kartka, którą prowokacyjnie wystawiała do protestujących. Tekst kompletnie pomija agresywne gesty, okrzyki narodowców, kukizowców, prawicowców.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
aJ.
aJ.wombat24 stycznia 2016 o 12:07
Chciała publicznej debaty, prawa do dyskusji przed mikrofonem, wierzyła w demokrację. Podeszła do mównicy "zwolenników demokracji" z hasłem jednoznacznie określającym jej stanowisko, żeby nie było nieporozumień. Z otwartą przyłbicą, żeby nikt jej nie wziął za prowokatora. Jako jedna z tych osób, które wywalczyły nam demokrację miała prawo. Chciała przekazać że nieprawdą jest, że wszyscy weterani walki z totalitaryzmem są przeciwnikami obecnego rządu, nawet wręcz przeciwnie, to pojedyncze przypadki. I tego obawiali się "obrońcy demokracji". Ich zachowanie zdemaskowało fakt, że bronią nie demokracji, prawa do wspólnej dyskusji, tylko interesów określonej politycznej grupy. Tej tracącej władzę i wływy. Dlatego boją się prawdy, prawdziwego dialogu i prawdziwej demokracji, niezależnie od tego, jakich haseł używają jako pretekstów swoich akcji.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zxc
zxcwombat24 stycznia 2016 o 11:32
Nawet, gdyby weszła to włos z głowy nie powinien jej spaść, a na zdjęciach widać coś innego. Ci ludzie powinni odpowiedzieć przed sądem za naruszenie cielesności tej Pani.
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jolka
Jolka24 stycznia 2016 o 08:35
Już nie raz stawał Polak przeciw Polakowi i nadal się nic nie zmienia.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Widz
Widz24 stycznia 2016 o 07:59
Same mohery w tym Kodzie. Biedni ludzie, prowadzeni w jednym szeregu przez media głównego nurtu...
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wally
wally24 stycznia 2016 o 05:21
tak chamstwo KOD
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
loko
loko24 stycznia 2016 o 02:01
Ciekawe czy teraz helsińska fundacja poda sprawę do prokuratury.
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
widz
widz23 stycznia 2016 o 22:27
Ten, kto to pisał, był chyba w innym mieście. KOD-owcy byli agresywni? Jeden incydent ze starszą panią, która chciała chyba zasłużyć na miano świętej bojowniczki i weszła między manifestantów wyraźnie ich prowokując, nie zmieni tego, że nienawiścią ziali obrońcy rządu i "prawdziwi Polacy". Wulgarne hasła skandowane wraz z dziećmi (znakomity przykład dla młodzieży) słychać było tylko z jednej strony. Na dodatek prawicowa manifestacja przeniosła się w miejsce, na które nie miała zezwolenia. Zezwolenie było na zgromadzenie wokół fontanny między katedrą a teatrem. Tymczasem narodowcy i kibole z każdą minutą byli bliżej południowej części Rynku. Gdyby nie postawa Pawła Frosta, który siedząc na wózku inwalidzkim dzielnie odgradzał obie manifestacje, mogło by dojść do niezłej zadymy.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
xyz
xyzwidz24 stycznia 2016 o 12:05
kibole i tak sie szykują na tych pojebów od swetru i bedzie srogie wpierdol
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PKS
PKSwidz23 stycznia 2016 o 22:32
Człowieku co ty piszesz? Te bzdury nie zmienią jednak faktów, bo zdjęcia mówią same za siebie.
28 Lubię to: 28
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Lysy
Lysy23 stycznia 2016 o 21:59
Swinie odrywane od koryta sa rozjuszone i moga byc grozne!
31 Lubię to: 31
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
szyszka
szyszka23 stycznia 2016 o 20:57
Ciekawe czy w Tvnie o tym powiedzą, bo byli na demonstracji.
30 Lubię to: 30
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Lysy
Lysyszyszka23 stycznia 2016 o 22:00
Czuj sie... :)
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jam to
Jam to23 stycznia 2016 o 20:56
A po cholerę to babsko polazło na widownię konkurencyjnej manifestacji? Przecież wcześniej darła pyska na pierwszej linii manify PiS-iorów i Kukizów.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Polak
PolakJam to24 stycznia 2016 o 01:31
Ta pani, jak ją określasz "babsko", walczyła w Solidarności o to, by ludzie zachowujący się tak prostacko jak ty mogli sobie spokojnie manifestować. Nie tak jak to było za czasów, gdy rzadzili twoi ideologiczni pobratymcy...
21 Lubię to: 21
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Michał
MichałJam to23 stycznia 2016 o 20:58
KODowcy też podchodzili do Kukizów. tylko tam nikt ich nie poniewierał...
26 Lubię to: 26
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jam to
Jam toMichał23 stycznia 2016 o 21:06
Owszem. Podchodzili. Sam zobacz, jak byli witani... http://24legnica.pl/polacy-za-demokracja-i-polacy-przeciw-polakom-za-demokracja/#!prettyPhoto[pp_gal]/38/
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zenek
zenek23 stycznia 2016 o 20:36
to Glab jebany....
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
olo
olo23 stycznia 2016 o 20:26
Pan w czapce z logiem niemieckiego klubu. Bardzo wymowne.
22 Lubię to: 22
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Leszek
Leszekolo24 stycznia 2016 o 21:57
Pewnie niemieckim autem jeździ tego bym mu nie wybaczyl
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Miedziak
Miedziakolo23 stycznia 2016 o 20:35
to ten kibol o których zawsze się mówi =D
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jojo
jojo23 stycznia 2016 o 20:14
Zwolennicy KOD pokazali prawdziwe oblicze...
32 Lubię to: 32
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Robert Gierczyk
Robert Gierczyk23 stycznia 2016 o 19:25
http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/199634,straszono-je-wywiezieniem-na-biale-niedzwiedzie,id,t.html
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Iwona Olejniczak
Iwona OlejniczakRobert Gierczyk24 stycznia 2016 o 18:31
Tak było, w czasie internowania wciąż nas straszono wywózką na białe niedźwiedzie, zresztą ten obóz celowo był zrobiony właśnie TAM to nie było w Gołdapi a 5km za Gołdapią wtedy w "strefie przygranicznej" tak to się nazywało. A tuż przed ośrodkiem internowania był szlaban i żołnierze z karabinami skierowanymi w nas z "powitaniem": przekraczamy granicę ze Związkiem Radzieckim, to był jeden wielki koszmar
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
skandal
skandalRobert Gierczyk24 stycznia 2016 o 03:33
Legenda Solidarności poszarpana przez zakodowane łby!
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mariuszleg
mariuszleg23 stycznia 2016 o 18:52
Jak dla mnie zwolennicy KOD-u to bydło oderwane od koryta i to zdanie się będzie potwierdzać.Jakiej oni oczekują wolności słowa.Czyli,że co im wolno wszystko,a innym już nic?
32 Lubię to: 32
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
km
kmmariuszleg23 stycznia 2016 o 20:04
kto napisał ten artukuł , co to za przeproszeniem nieobiektywny kretyn? kto kogo zagłuszał? byłąm tam, wszyscy bylismy pokojowo nastawieni,a tamto dziadostwo darło sie jakby ich zarzynali ,muzyczka leciala od nich zagłuszajaca, poza tym manifestacja KOD była zgłoszona jako pierwsza ,wiec o co tu chodzi? manipulacja jak tvp1 itp.....załosne to , wstyd buraki pisiaki
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do N-N
do N-Nkm23 stycznia 2016 o 21:08
Marna prowokacja. Obie manifestacje były zgłoszone: http://um.bip.legnica.eu/uml/tablica-ogloszen/zgromadzenia/15448,Zgromadzenia-postepowanie-uproszczone-Zawiadomienia-o-zgromadzeniach-zgloszonych.html
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Tak jest
Tak jestkm23 stycznia 2016 o 21:05
Bidoki z PiS przecież oni tam tylko przyszli postać i zobaczyć po co ta cała manifestacja.... Tylko rozumni wiedza po co tam się zgromadzenie zrobiło i o co walczą.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
N-N
N-Nkm23 stycznia 2016 o 21:03
Zaznaczyć chcę, że manifestacja KOD-u była zgłoszona a pisiorowców nie.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jam to
Jam tokm23 stycznia 2016 o 20:58
KM - masz absolutną rację. Właśnie chadeki próbują rozkręcać prowokację.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
...
...km23 stycznia 2016 o 20:31
Kogo próbujecie oszukać? Zdjęcia mówią same za siebie...
28 Lubię to: 28
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zyga
zygakm23 stycznia 2016 o 20:20
Tak, tak. Plujcie i wyzywajcie dalej. Tylko to potraficie.
27 Lubię to: 27
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
km
kmmariuszleg23 stycznia 2016 o 20:00
głupek,
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. dolnyslask24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Więcej wiadomości

Więcej